Головне меню

Подати звернення

На Прикарпатті радіаційний фон та радіологічні показники у харчових продуктах в межах норми

   За результатами щоденного моніторингу радіаційного фону, який 03.12.22 1проводиться спільно з фахівцями Івано-Франківської регіональної державної лабораторії Держпродспоживслужби, в місті Івано-Франківську перевищень рівнів природних фонових значень не відзначалося.

Читати детальніше...

Генератори: санітарні вимоги до розташування

   В умовах війни, враховуючи масштабні пошкодження ворогом об’єктів енергетичної 02.12.22 1інфраструктури, жителі Прикарпаття, як і цілої країни, стикнулись із необхідністю тотальної економії електроенергії. З метою стабілізації роботи енергосистеми країни введено обмеження споживання та щоденні планові відключення електроенергії.

Читати детальніше...

Держпродспоживслужба провела онлайн-семінар з питань організації харчування в закладах дошкільної освіти міста Івано-Франківська

   29 листопада 2022 року спеціалісти управління державного нагляду за дотриманням 30.11.22 2санітарного законодавства та Івано-Франківського управління Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області провели практичний семінар у онлайн-форматі з керівниками та медичними сестрами закладів дошкільної освіти міста Івано-Франківська.

Читати детальніше...

Що потрібно знати при купівлі генератора

  В умовах воєнного стану в країні та у зв’язку з постійним відключенням світла, 30.11.22 1споживачів закликають потурбуватися про резервне джерело живлення. Зараз генератор електричного струму життєво необхідний усім. Що слід узяти до уваги?

Читати детальніше...

За сприяння спеціалістів Держпродспоживслужби Івано-Франківщини у жовтні-листопаді 2022 року споживачам повернули понад 66 тис. грн.

   У зв’язку з введенням в країні воєнного стану та забороною 23.11.22 1проведення позапланових перевірок, управління захисту споживачів спільно з консультаційними центрами Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області задовольняють вимоги споживачів шляхом попереднього розгляду звернень. Врегулювання спірних питань між споживачами і суб’єктами господарювання відбувається через «Платформу примирення» шляхом проведення бесід та надання роз’яснень суб’єктам господарювання з питань застосування законодавства про захист прав споживачів.

Читати детальніше...