Головне меню

Подати звернення

Безпечність харчових продуктів: відвідування кафе і ресторанів – що варто знати

  Відвідування кафе та ресторанів асоціюється зі святом, приємною подією та смачною їжею. І дуже 11.02.25 1шкода, якщо такі приємні моменти зіпсовані через недотримання простих правил.
  Нагадуємо споживачам та суб’єктам господарювання, що Правила роботи закладів (підприємств) ресторанного господарства є обов’язковими до виконання.

  Зокрема, меню ресторанного закладу має містити перелік страв кулінарних, борошняних кондитерських, булочних виробів та напоїв власного виробництва, вихід і ціна однієї порції.
  Споживачі мають право:
  • ознайомитися з меню, прейскурантами алкогольних і безалкогольних напоїв, кондитерських виробів, фруктів, додаткових послуг, що надаються, до початку обслуговування;
  • перевірити об'єм, вагу та ціну продукції, що підлягає продажу (послуги, що надається), відповідність її якості вимогам нормативно-правових актів.
  При виявленні недоліків у якості продукції та наданні послуг, недоважування або обрахунку суб'єкти господарської діяльності на вибір споживача зобов'язані:
  • безкоштовно усунути виявлені недоліки;
  • зменшити розмір оплати за продукцію або послугу;
  • замінити на аналогічну продукцію належної якості або вдруге надати послугу;
  • повністю відшкодувати витрати споживача, пов'язані з придбанням неякісної продукції або наданої послуги.
  Забороняється встановлювати мінімум вартості замовлення й пропонувати споживачу обов'язковий асортимент продукції.
  У випадку, якщо ваші права порушено і адміністрація закладу відмовляється задовольнити справедливі вимоги – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, контактний телефон 0342-511389.

Гаряча лінія

Календар

Лютий 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 1 2

Пошук