Головне меню
- Головна
- Структура
- Нормативно-правова база
- Державний нагляд
- Діяльність управління
- Безпечність х-п та ветеринарія
- Фітосанітарна безпека
- Держсанепіднагляд
- Захист споживачів
- Реєстрація сільгосптехніки
- Робота у вихідні дні
- Плани роботи
- Звіти про роботу
- Чергування
- Кабінет охорони праці
- Кабінет цивільного захисту
- Кабінет енергоменеджменту
- Кабінет внутрішнього контролю
- Внутрішній аудит
- Державні закупівлі
- Публічна інформація
- Запобігання корупції
- Очищення влади
- Кадрова політика
- Звернення громадян
- Співпраця з громадами
- Пошук по сайту
- Анонси, оголошення
- Контактна інформація
Best pornstars Jamie Jackson, Tyler Nixon in Crazy Blowjob, Massage xxx clip Detention Clean Up XXX Home video of hot sex with Dasi West and her boyfriend PetiteHDPorn Tiny teen Janice Griffith fucked indian sex scandal hot desi gf fucked hard in style and riding on top of him indian cheating wife sucking husband friend in hotel room Anaar Beemar NueFliks India Porn Web Series xxx indian taboo sex move Sexy vadhina modda cheeke neighbour video xxx telugu sex
Що робити споживачу, якщо послуги з управління багатоквартирним будинком надаються неякісно
З березня 2024 року спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі робіт, послуг та регульованих цін управління захисту прав споживачів здійснюють перевірки з питань захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг за зверненнями споживачів. Переважна більшість звернень стосується ненаданих або неякісно наданих житлових послуг, а саме послуг з управління багатоквартирним будинком.
Однак, під час перевірок встановлюються факти відсутності у суб’єкта господарювання належним чином оформленого та зареєстрованого акту–претензії від споживачів щодо ненаданих послуг, якій би міг бути підставою для проведення перерахунків, а як наслідок перевіряючі не можуть задовольнити вимоги споживачів та зобов’язати суб’єкта господарювання здійснити перерахунок за ненадані послуги.
Тому вкотре наголошуємо, якщо послуги з управління надаюся неякісно або взагалі не надаються, споживач має право викликати управителя для перевірки їх якості, згідно п. 45-50 Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затверджених постановою КМУ від 5 вересня 2018 р. № 712.
За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-претензія, який підписується співвласником та управителем. Управитель (його представник) повинен прибути на виклик співвласника у строки, визначені в договорі управління, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення співвласника. Акт-претензія складається управителем (його представником) та співвласником і повинен містити інформацію про ненадання чи надання неналежної якості послуги з управління із зазначенням причин, дату (строк) її ненадання чи надання неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує її ненадання чи надання неналежної якості.
У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений договором управління строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується співвласником та не менш як двома іншими співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і надсилається управителю рекомендованим листом. Управитель протягом п’яти робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги з управління, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання управителем відповіді в установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними таким управителем.
Управитель самостійно здійснює перерахунок вартості послуги з управління за весь період її ненадання чи надання неналежної якості, а також сплачує співвласникам неустойку (штраф, пеню) у розмірі, визначеному договором управління.
Нагадуємо: у разі порушення ваших прав у сфері захисту прав споживачів під час надання житлово-комунальних послуг, регульованих цін та у сфері метрологічного нагляду – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
Для подання звернення можна скористатися одним з таких способів:
- подати звернення власноруч або надіслати поштою за адресою: вул.Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, 76019,
- направити на електронну адресу – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
- заповнити електронну форму на вебсайті Головного управління –
https://vetif.gov.ua/component/banners/click/36.html
Контактний телефон 0342-528398.
Останні новини
- Держпродспоживслужба посилює контроль для запобігання занесенню вірусу ящуру в Україну
- Безпечність харчових продуктів: на що варто звернути увагу при купівлі ковбасних виробів
- Що робити споживачу, якщо послуги з управління багатоквартирним будинком надаються неякісно
- В Україні запроваджено обмеження на ввезення вантажів з Угорщини через спалах ящуру
Календар
Березень 2025 |
