Головне меню

Подати звернення

Що робити споживачу, якщо послуги з управління багатоквартирним будинком надаються неякісно

  З березня 2024 року спеціалісти відділу контролю у сфері торгівлі робіт, послуг та регульованих 12.03.25 2цін управління захисту прав споживачів здійснюють перевірки з питань захисту прав споживачів у сфері житлово-комунальних послуг за зверненнями споживачів. Переважна більшість звернень стосується ненаданих або неякісно наданих житлових послуг, а саме послуг з управління багатоквартирним будинком.

  Однак, під час перевірок встановлюються факти відсутності у суб’єкта господарювання належним чином оформленого та зареєстрованого акту–претензії від споживачів щодо ненаданих послуг, якій би міг бути підставою для проведення перерахунків, а як наслідок перевіряючі не можуть задовольнити вимоги споживачів та зобов’язати суб’єкта господарювання здійснити перерахунок за ненадані послуги.
  Тому вкотре наголошуємо, якщо послуги з управління надаюся неякісно або взагалі не надаються, споживач має право викликати управителя для перевірки їх якості, згідно п. 45-50 Правил надання послуги з управління багатоквартирним будинком, затверджених постановою КМУ від 5 вересня 2018 р. № 712.
  За результатами перевірки якості послуги з управління складається акт-претензія, який підписується співвласником та управителем. Управитель (його представник) повинен прибути на виклик співвласника у строки, визначені в договорі управління, але не пізніше ніж протягом однієї доби з моменту отримання повідомлення співвласника. Акт-претензія складається управителем (його представником) та співвласником і повинен містити інформацію про ненадання чи надання неналежної якості послуги з управління із зазначенням причин, дату (строк) її ненадання чи надання неналежної якості, а також іншу інформацію, що характеризує її ненадання чи надання неналежної якості.
  У разі неприбуття управителя (його представника) в установлений договором управління строк або необґрунтованої відмови підписати акт-претензію такий акт підписується співвласником та не менш як двома іншими співвласниками, які проживають (розташовані) у сусідніх приміщеннях, і надсилається управителю рекомендованим листом. Управитель протягом п’яти робочих днів вирішує питання про задоволення вимог, викладених в акті-претензії, зокрема шляхом здійснення перерахунку вартості послуги з управління, або видає (надсилає) співвласникові обґрунтовану письмову відмову в задоволенні його претензії. У разі ненадання управителем відповіді в установлений строк претензії співвласника вважаються визнаними таким управителем.
  Управитель самостійно здійснює перерахунок вартості послуги з управління за весь період її ненадання чи надання неналежної якості, а також сплачує співвласникам неустойку (штраф, пеню) у розмірі, визначеному договором управління.
  Нагадуємо: у разі порушення ваших прав у сфері захисту прав споживачів під час надання житлово-комунальних послуг, регульованих цін та у сфері метрологічного нагляду – звертайтесь до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області
  Для подання звернення можна скористатися одним з таких способів:
  - подати звернення власноруч або надіслати поштою за адресою: вул.Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, 76019,
  - направити на електронну адресу – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
  - заповнити електронну форму на вебсайті Головного управління –
  https://vetif.gov.ua/component/banners/click/36.html
  Контактний телефон 0342-528398.

Гаряча лінія

Календар

Березень 2025
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
24 25 26 27 28 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31 1 2 3 4 5 6

Пошук