Головне меню

Подати звернення

Нагадуємо: в Україні поновлено позапланові заходи державного нагляду (контролю) у сфері надання житлово-комунальних послуг

   Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області в черговий раз 26.07.24 1нагадує, що 08 березня 2024 року Урядом прийнято рішення щодо поновлення позапланових заходів державного нагляду (контролю) в умовах воєнного стану.

  Тож на сьогодні Держпродспоживслужба відповідно до покладених на неї повноважень може здійснювати позапланові заходи державного нагляду (контролю) за дотриманням суб’єктами господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін, захисту прав споживачів у сфері надання житлово-комунальних послуг.
  Позапланові заходи державного нагляду (контролю) можуть здійснюватись у суб’єктів господарювання, які надають житлово-комунальні послуги.
  До житлово-комунальних послуг належать:
  1) житлова послуга – послуга з управління багатоквартирним будинком.
  2) комунальні послуги – послуги з постачання та розподілу природного газу, постачання та розподілу електричної енергії, постачання теплової енергії, постачання гарячої води, централізованого водопостачання, централізованого водовідведення, управління побутовими відходами.
  Відповідно до вимог законодавства зазначено вичерпний перелік підстав для проведення позапланових заходів. Так, підставами для проведення позапланового заходу є:
  - подання суб’єктом господарювання письмової заяви до відповідного органу державного нагляду (контролю) про здійснення заходу державного нагляду (контролю) за його бажанням;
  - звернення фізичної особи (фізичних осіб) про порушення, що спричинило шкоду її (їхнім) правам, законним інтересам, життю чи здоров’ю, навколишньому природному середовищу чи безпеці держави.
  Згідно з частиною сьомою статті 5 Закону України «Про звернення громадян» у зверненні має бути зазначено: прізвище, ім’я, по батькові громадянина; місце проживання заявника; викладено суть порушеного питання; зауваження, заяви чи скарги, прохання чи вимоги.
  Також у зверненні необхідно зазначити наступну інформацію:
  - повне найменування суб’єкта господарювання з визначенням організаційно-правової форми господарювання (ТОВ, ПП, ПрАТ   – юридична особа);
  - адресу місця провадження господарської діяльності суб’єкта господарювання (фактичну адресу об’єкта);
  - факти порушення суб’єктом господарювання вимог законодавства щодо формування, встановлення та застосування державних регульованих цін та його документальне підтвердження (за наявності).
  Письмове/електронне звернення має бути підписане заявником (заявниками) із зазначенням дати його написання.
  Отже, у разі виявлення необґрунтованого підвищення тарифів на житлово- комунальні послуги, споживачі можуть надсилати звернення до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, або будь-яким зручним способом:
  - електронною поштою – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
  - через веб-сайт управління – https://vetif.gov.ua/activity-management/online-pruyomnaa.html.
  Контактний телефон 0342-52-83-98.

Гаряча лінія

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Пошук