Головне меню

Подати звернення

Щодо роботи зі зверненнями громадян у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства

   Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в 24.01.24роботі Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та перебувають на постійному контролі у керівництва.
  Всі звернення громадян розглядаються на підставі Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду звернень – до 30 днів, якщо не потребують додаткового вивчення – до 15 днів, якщо потребують додаткового вивчення, проведення додаткових лабораторних досліджень – до 45 днів з дати надходження.

  Не розглядаються звернення, які не оформлені належним чином (без П.І.П. заявника, тобто анонімні; якщо звернення надійшло протягом звітного року від одного і того самого заявника по одному і тому самому питанню, на яке була надана відповідь по суті). Такі звернення повертаються заявнику не пізніше 10 днів з моменту отримання (вказується, чому звернення не було розглянуто). Якщо у зверненні є питання, які не є в компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (мають дати відповідь органи місцевого самоврядування, управління екології тощо), таке звернення перенаправляється для розгляду в інші органи влади не пізніше 5 днів з моменту отримання звернення.
  Всього в 2023 році до управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надійшло 148 звернень. В основному звернення стосувалися таких питань:
  - шум від роботи генераторів та устаткування в житлових приміщеннях чи магазинах, шум від будівельних майданчиків;
  - порушення при встановлені сусідами каналізації, септиків тощо;
  - забруднення атмосферного повітря від діяльності промислових підприємств;
  - порушення в частині застосування пестицидів при обробці полів фермерськими господарствами;
  - незадовільні умови перебування та харчові отруєння під час перебування дітей в закладах відпочинку.
  Решта звернень стосувалися незадовільної якості води в індивідуальних криницях, неправомірного встановлення станцій мобільного зв’язку.
  Серед усіх звернень було 14 повторних.
Усі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Порушень посадовими особами управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.

Гаряча лінія

Календар

Пошук