Головне меню

Подати звернення

Що необхідно знати про гарантійне обслуговування

   На адресу Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надходять 26.10.23 1численні звернення громадян з питань щодо захисту їх прав як споживачів під час гарантійного обслуговування на безоплатній основі.

  Гарантійне обслуговування – засіб захисту споживачів від неякісної продукції.
  Відповідно до ст.6 ЗУ «Про захист прав споживачів» виробник (виконавець) зобов’язаний забезпечити технічне обслуговування та гарантійний ремонт продукції, а також її випуск і поставку для підприємств, що здійснюють технічне обслуговування та ремонт, у необхідному обсязі та асортименті запасних частин протягом усього строку її виробництва, а після зняття з виробництва – протягом строку служби, в разі відсутності такого строку – протягом десяти років. І продавець, і виробник під час продажу (реалізації) товару зобов’язані інформувати споживача про підприємства, що задовольняють його вимоги.
  Гарантійний строк – це строк , протягом якого виробник (продавець, виконавець або будь-яка третя особа) бере на себе зобов'язання про здійснення безоплатного ремонту або заміни відповідної продукції у зв'язку з введенням її в обіг, тобто, це той термін, під час якого у разі виходу з ладу товару споживач зможе вимагати його ремонту, або заміни на інший чи повернення коштів (у разі виявлення істотних недоліків).
  Звертаємо вашу увагу, що гарантійні зобов'язання виробника на території України поширюються на продукцію, що поставляється в Україну офіційно та пройшла сертифікацію на відповідність стандартам України. Щоб вберегти себе від придбання «сірої» техніки, звертайте увагу на маркування відповідності на продукті, зокрема, техніка повинна мати знак відповідності (трилисник).
  Пошкодження або відсутність маркувальної наклейки з позначенням найменування моделі та серійного номера виробу може стати причиною відмови в гарантійному обслуговуванні
  Щоб уникнути можливих непорозумінь, необхідно зберігати протягом гарантійного терміну експлуатації документи, що додаються до товару при його продажі, упаковку і усі аксесуари, що додаються до виробу.
  Користувач бере на себе відповідальність за своєчасне збереження важливих для нього даних та їх захист.
  Умови гарантійних зобов’язань і безкоштовного сервісного обслуговування*:
  1. Право на гарантійне обслуговування втрачається у таких випадках:
  - якщо виріб, призначений для особистих (побутових, сімейних) потреб, використовувався для здійснення підприємницької діяльності або інших потреб, які не відповідають його прямому призначенню;
  - у разі порушення правил і умов експлуатації, встановлення виробу, описаних в інструкціях з монтажу та експлуатації;
  - якщо виріб має сліди спроб некваліфікованого ремонту;
  * якщо дефект викликаний зміною конструкції, схеми виробу або базового програмного забезпечення, які були здійснені не працівниками сервісного центру.
  2. Гарантійні зобов’язання та безкоштовне сервісне обслуговування не поширюється на такі недоліки:
  1. механічні пошкодження, що виникли після передачі товару споживачеві;
  2. ушкодження, спричинені недбалим, неохайним використанням і недотриманням правил догляду за виробом;
  3. природний знос елементів у випадках перевищення зазначених норм нормальної експлуатації, а також корпусних елементів переносних виробів;
  4. пошкодження або ненормальне функціонування виробу викликано: збоями або невідповідністю стандартам параметрів живлення, телекомунікаційних, кабельних та інших подібних зовнішніх факторів; використанням нестандартних та (або) неякісних витратних матеріалів, приладдя, запасних частин, елементів живлення, носіїв інформації різних типів, програмних продуктів, що не були поставлені або рекомендовані виробником.
  Якщо товар не працює, обмін або повернення товару здійснюється тільки за наявності висновку сервісного центру, про те, що умови експлуатації не порушені. При поверненні товару потрібно мати при собі: паспорт, товарний чек, гарантійний талон.
  При обміні товару його гарантійний строк обчислюється заново від дня обміну.
  У разі порушення ваших прав, звертайтесь із заявою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ або надсилайте заяву зручним способом:
  - поштою,
  - електронною поштою – Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.,
  - через веб-сайт управління –
  https://vetif.gov.ua/activity-management/online-pruyomnaa.html
  Контактний телефон управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами 0342-52-83-98.

Гаряча лінія

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Пошук