Головне меню

Подати звернення

Про особливості повірки законодавчо регульованих засобів вимірювальної техніки

  У зв’язку із запитами та зверненнями споживачів щодо порядку повірки законодавчо регульованихtexxxxxx2 засобів вимірювальної техніки (ЗВТ), що перебувають в експлуатації, та оплати за ці послуги, Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області інформує наступне.
  Відповідно до частини 1 статті 17 Закону України «Про метрологію та метрологічну діяльність» від 05.06.2014 №1314 – VII (далі – Закон), законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, підлягають періодичній повірці та повірці після ремонту.

  Відповідно до частини 5 статті 17 Закону повірка законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають в експлуатації, проводиться:
- науковими метрологічними центрами, які мають міжнародно визнані калібрувальні та вимірювальні можливості за відповідними видами та підвидами вимірювань, та/або із застосуванням національних еталонів;
- науковими метрологічними центрами, метрологічними центрами та повір очними лабораторіями, уповноваженими на проведення повірки відповідних засобів.
 Суб’єкти господарювання зобов’язані своєчасно з дотриманням встановлених міжповірочних інтервалів подавати законодавчо регульовані ЗВТ, що перебувають в експлуатації, на періодичну повірку.
Перелік категорій законодавчо регульованих ЗВТ, що підлягають періодичній повірці, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 04.06.2015 №374.
 Міжповірочні інтервали законодавчо регульованих ЗВТ, що перебувають експлуатації, затверджено наказом Мінекономрозвитку від 13.10.2016 №1747, який зареєстрований в Міністерстві юстиції України від 01.11.2016 №14717/29547.
 Слід зазначити, що відповідно до частини 4 статті 17 Закону періодична повірка, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) ЗВТ (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну та теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, здійснюються за рахунок суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
 Відповідальність за своєчасність проведення періодичної повірки, обслуговування та ремонту (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) ЗВТ (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну та теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб, покладається на суб’єктів господарювання, що надають послуги з електро-, тепло-, газо- і водопостачання. Періодична повірка проводиться за рахунок тарифів на електро-, тепло-, газо- і водопостачання.
Порядок подання ЗВТ на періодичну повірку, обслуговування та ремонт затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 08.07.2015 № 474.
 В разі порушення Ваших прав на безкоштовну періодичну повірку, обслуговування та ремонт (у тому числі демонтаж, транспортування та монтаж) засобів вимірювальної техніки (результати вимірювань яких використовуються для здійснення розрахунків за спожиті для побутових потреб електричну і теплову енергію, газ і воду), що є власністю фізичних осіб та прав на достовірність результатів вимірювань Ви можете звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (вул. Берегова, 24, м. Івано-Франківськ, 76019).

 При зверненні подаються наступні документи:
- звернення;
- копія звернення до суб’єкта господарювання;
- копія документу, який засвідчує факт придбання продукції;
- копія технічного паспорта чи іншого документа, що його замінює, з позначкою про дату продажу;
- інші документи,які стосуються розгляду звернення.
У зверненні має бути зазначено прізвище, ім’я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. Письмове звернення повинно бути підписано заявником із зазначенням дати (зразок скарги при порушенні метрологічних вимог, прав на достовірність результатів вимірювань наведено нижче).
У тексті звернення необхідно вказати найменування та місцезнаходження суб’єкта господарювання. Без зазначення цієї інформації неможливо здійснити перевірку. Ця інформація є у фіксальному чеку, у куточку споживача закладу та має бути надана на вимогу споживача.
Держпродспоживслужба та її територіальні органи розглядають всі звернення споживачів, права яких було порушено, у встановлений чинним законодавством термін.

Гаряча лінія

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Пошук