Головне меню

Подати звернення

Сучасна, відкрита та ефективна – Держпродспоживслужба оновила фірмовий стиль

   Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів представила 08.10.24 2оновлений фірмовий стиль. Він став сучасним та лаконічним, щоб відповідати прагненню Держпродспоживслужби до трансформації у відкриту, ефективну та цифрову держструктуру.

  «Держпродспоживслужба стала на шлях змін. Ми закінчили десятирічну «паперову еру» служби і зараз трансформуємо її в інноваційну держструктуру. Відтак, внутрішні зміни в роботі Держпродспоживслужби повинні відображатися і назовні, адже візуальний стиль формує наш імідж та сприйняття серед громадськості, бізнесу та партнерів. Тому ми зробили його впізнаваним, сміливим та динамічним», – сказав Голова Держпродспоживслужби Сергій Ткачук.
  Ключовий елемент оновленого фірмового стилю – об‘єднана рукописна українська та латинська лідера «Д», яка є візуалізацією щита, що символізує головну функцію служби – захист. Окрім того, трикутна висічка на літері «Д» – це уособлення трьох ключових напрямків діяльності служби. Вони також відображені у гаслі Держпродспоживслужби – «На захисті людей, тварин і рослин».
  Оновлення фірмового стилю Держпродспоживслужби відбулося за сприяння проєкту «Підтримка цифрової трансформації», що фінансується USAID і UK Dev та імплементується за участі Фонд Східна Європа.

08.10.24 2фото1

08.10.24 2фото2

Гаряча лінія

Календар

Жовтень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
30 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3

Пошук