Головне меню

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Как правильно варикоз лечить

Технічне обслуговування і ремонт колісних транспортних засобів: права споживачів

 З приходом осені для водіїв все більшої актуальності набуває питання захисту прав споживачів при наданні послуг з підготовки транспортних засобів до осінньо-зимового періоду. новинаключркк4553
 Як упередити порушення прав споживачів та уникнути зайвих клопотів під час проведення технічного обслуговування автомобіля ?....

 Права власника транспортного засобу, як споживача послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів регулюється Правилами надання послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, що затверджені Наказом Міністерства інфраструктури України 28.11.2014 № 615.
 Ці Правила регулюють взаємовідносини між замовником і виконавцем послуг з технічного обслуговування і ремонту колісних транспортних засобів, їх складових частин (систем), а також вимоги щодо контролю за відповідністю наданих послуг. Правила є невід’ємною частиною законодавства про захист прав споживачів.
 Даним інформаційним посиланням ми хочемо звернути увагу споживачів на їх права, зокрема:
- право на достовірну, доступну та своєчасну (до отримання послуг) інформацію про послуги та виконавця;
- право на участь у перевірці відповідності наданої послуги вимогам технологічної документації виконавця;
- право на перевірку повноти та вартості наданої послуги;
- право надавати виконавцю власні складові частини (системи) КТЗ чи матеріали для виконання замовлених послуг;
- право заявляти про вартість свого майна, яке він передає на відповідальне зберігання;
- право на відшкодування у повному обсязі збитків, завданих його майну, та шкоди, завданої його здоров'ю внаслідок неналежного надання послуг;
- право вимагати повернення не використаних та замінених під час виконання ремонту і технічного обслуговування складових частин і матеріалів, наданих виконавцю;
- право на пільгове обслуговування у визначених законодавством випадках;
- право відмовлятися від оплати послуг, не передбачених договором;
- право на обмін встановлених на КТЗ виконавцем запасних частин відповідно до законодавства;
- право вирішувати спірні питання з виконавцем відповідно до умов договору або оскаржувати їх відповідно до чинного законодавства;
інші права, встановлені законодавством про захист прав споживачів.
 Пам’ятайте, обізнаність дозволить уникнути багатьох проблем та труднощів.
 У разі порушення Ваших прав, у тому числі при отримані неякісної послуги станціями технічного обслуговування автомобільних транспортних засобів, Ви маєте можливість звернутися за допомогою до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області за адресою: Тисменицький район с. Підлужжя вул. Шевченка, 1, тел. (0342) 55-96-17.

 

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Гаряча лінія

Вхід

Пошук

Календар

Липень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2