Головне меню

Подати звернення

Вічні знижки – хитрість для довірливих покупців

 Рекламу називають двигуном прогресу. Метою реклами є збільшення продажу товарів, її ціль - забезпечення виробнику прибутку. Іноді реклама надаєцук34к434445к6ааа неповну і навіть неправдиву інформацію.
 Одним із хитрих методів залучення покупців є реклама з інформацією про знижки (розпродаж), акції і т.п. На деяких магазинах завжди висить оголошення типу «тільки сьогодні знижки 50% на весь товар», або «сезонний розпродаж до – 40%». І , звичайно, споживачу хочеться скористатися вигідною пропозицією.
 Але, прийшовши в цей магазин завтра, післязавтра і через рік - там все також незмінно буде висіти те ж оголошення.
 Ціну на товар попередньо накручують, а потім нібито ставлять «знижку». І так, дійсно товар в половину дешевше заявленої ціни, але насправді навіть ціна зі знижкою буде рентабельною.
 Відповідно до Закону України «Про рекламу» такий вид рекламної інформації повинен відповідати певним вимогам, а саме:
- реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;
- реклама про проведення конкурсів, лотерей, розіграшів, призів заходів рекламного характеру тощо повинна містити інформацію про строки та місце проведення цих заходів та вказувати інформаційне джерело, з якого можна дізнатися про умови та місце проведення цих заходів.
 У випадках, коли реклама розповсюджується з порушенням вимог Закону України «Про рекламу», слід звертатись до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.

Гаряча лінія

Календар

Листопад 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1

Пошук