Головне меню

Подати звернення

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Самое современное лечение грыж

В Держпродспоживслужбі Прикарпаття провели онлайн-семінар на тему «Гарантійні зобов’язання виробника»

 Захід відбувся 16 лютого 2021 року і був організований управлінням захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужбиdzgffhgfhhghfd5fghgh4 в Івано-Франківській області.

 Участь в семінарі взяли представники сервісних центрів, суб’єктів господарської діяльності та уповноважені особи, що відповідають за проведення гарантійного ремонту в закладах торгівлі, спеціалісти консультаційних центрів з питань захисту прав споживачів районних, міських управлінь, відділів Держпродспоживслужби Прикарпаття.

Семінар проведено з метою упередження (недопущення) порушень прав споживачів, отримання учасниками заходу досвіду із застосування законодавства у сфері надання послуг з гарантійного ремонту.

Серед питань, що обговорювались:

- основні гарантійні зобов’язання суб’єктів господарювання;

- прийняття товару на гарантійний ремонт, належне оформлення супровідних документів;

- проведення гарантійного ремонту;

- що чекає споживача у 2022 році при отриманні послуг з гарантійного ремонту. Що нового, чи суттєво відмінного передбачає Закон України «Про захист прав споживачів» у новій редакції .

Крім цього, на семінарі учасники мали змогу отримати відповіді на проблемні питання, які стосуються законодавства про захист прав споживачів при наданні послуг з гарантійного ремонту.

При нагоді звертаємо увагу, що Мінекономіки підготувало проект нової редакції Закону «Про захист прав споживачів», який має вступити в силу 01 січня 2022 року. Проект розроблено з метою наближення національного законодавства про захист прав споживачів до законодавства Європейського Союзу.

В проекті наведено кілька сфер, прогалини в регулюванні яких призводять до численних випадків порушення прав споживачів, зокрема: сфера електронної торгівлі, відсутність дієвих механізмів захисту від нечесної торговельної діяльності, неефективний захист прав споживачів при гарантійному обслуговуванні продукції тощо.

Проектом Закону, зокрема, пропонується:

-  визначити принципи, на яких грунтується захист прав споживачів відповідно до принципів ЄС;

-  визначити перелік інформації про продукцію та суб'єкта господарювання, яку він повинен надавати при здійсненні електронної торгівлі та відповідальність за відсутність такої інформації

-  визначити права та обов'язки споживачів в електронній торгівлі;

-  звільнити суб'єктів господарювання від обов'язку створювати обмінний фонд товарів та сплачувати неустойку споживачеві за кожний день затримки виконання вимоги про надання товару аналогічної марки (моделі, артикулу, модифікації) споживачеві та за кожний день затримки усунення недоліків товару понад установлений строк (14 днів);

-  надати споживачеві право на заміну товару на такий самий або аналогічний, наявний у суб'єкта господарювання, у разі, якщо ремонт товару, придбаного споживачем, потребує більше 14 календарних днів;

-  надати споживачеві право на зниження ціни або повернення коштів, якщо недолік товару з'являється після ремонту.

        

 

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Соціальні посилання

free joomla extensions

Гаряча лінія

Вхід

Пошук

Календар

Березень 2021
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31 1 2 3 4