Головне меню

Подати звернення

В Держпродспоживслужбі Прикарпаття в 2020 році розглянуто 493 звернення споживачів щодо порушення їхніх прав

 Пріоритетом в роботі управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській областівапрпававвка343433 завжди залишається розгляд звернень громадян.

 Так, в 2020 році розглянуто 352 звернення громадян щодо порушення їхніх прав. Більшість звернень стосувалися непродовольчих товарів – 194 (55%) (в тому числі: 29% – електротовари, 8% – меблі та ПВХ конструкції, 4% – інші), та сфери послуг – 158 (45%).

Зусиллями працівників управління задоволено 115 вимог споживачів (42%). Надано роз’яснень– у 214 випадках (55%). В стадії розгляду – 10 звернень (3%).

 Крім того, у консультаційних центрах районних, міських управлінь та відділів Головного управління прийнято 141 звернення мешканців регіонів, з яких 87 вирішено самостійно уповноваженими працівниками консультаційних центрів.

 Всього споживачам за 2020 рік повернуто кошти в розмірі 913,0 тис. грн.

 Також в результаті проведеної роботи виявлено:

– 49 фактів ненадання споживачам своєчасної та повної інформації про товар (ст.15 ЗУ «Про захист прав споживачів»),

–   36 фактів порушення умов договору між споживачами і виконавцями (ст. 10 ЗУ «Про захист прав споживачів») про виконання робіт, надання послуг тощо.

Нагадуємо споживачам – якщо ваші права порушені, звертайтесь :

– до Головного управління Держпродспоживаслужби в Івано-Франківській області за адресою: вул. Берегова,24, м. Івано-Франківськ, контактний телефон 0342-559617. Звернення можна відправити поштою або електронною поштою (e-mail: Ця електронна адреса захищена від спам-ботів. вам потрібно увімкнути JavaScript, щоб побачити її.);

– до консультаційних центрів, що діють в районних, міських управліннях та відділах, за місцем вашого проживання (адреси та телефони за посиланням).