Головне меню

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Самое современное лечение грыж

До увага рекламодавців, розповсюджувачів та споживачів реклами об’єктів будівництва, будівель, приміщень

 За 9 місяців 2020 року сектором контролю за рекламою Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області дослідженоd34deee4446dfghhhaa понад 400 рекламоносіїв і майже в кожному десятому випадку виявлено порушення різного роду.

 Аналізуючи зміст рекламних сюжетів, фахівці Головного управління вкотре звертаються до рекламодавців (замовників) та розповсюджувачів інформації про об’єкти будівництва з метою продажу, оскільки саме цей напрямок рекламування є найбільш поширений на Прикарпатті.

 З 16.06.2020 року набули чинності зміни до Закону України «Про рекламу», які вводять обмеження реклами об’єктів будівництва, тому важливим є правильне розуміння забудовниками цих законодавчих змін.

 Головне в цих змінах, що реклама об’єкта будівництва буде вважатися законною лише тоді, коли у замовника будівництва в наявності є:

  • документ на право власності або користування земельною ділянкою, на якій споруджується об’єкт, що рекламується.
  • документ, який підтверджує право на виконання будівельних робіт на конкретному об’єкті, що рекламується, отриманого відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності».
  • ліцензію на провадження господарської діяльності з будівництва відповідних об’єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми (СС2) та значними (СС3) наслідками.
  • підтвердження про наявність у суб’єкта господарювання, що здійснює залучення недержавних коштів фізичних та юридичних осіб, у тому числі в управління, для фінансування спорудження житлового будинку,ліцензії на провадження господарської діяльності з надання фінансових послуг (крім професійної діяльності на ринку цінних паперів), а саме управління майном для фінансування об’єктів будівництва та/або здійснення операцій з нерухомістю відповідно до Закону України "Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю", або за наявності свідоцтва про реєстрацію випуску цільових облігацій, виконання зобов’язань за якими забезпечується одиницею нерухомості, що споруджується.

Така реклама відповідно до ч.1 ст.25-1 Закону України «Про рекламу», крім реклами на радіо, має містити реквізити вищевказаних документів.

Крім цього, при рекламі об’єктів будівництва необхідно враховувати принципи та загальні вимоги до реклами, а саме:

- законність, точність, достовірність, використання форм та засобів, які не завдають споживачеві реклами шкоди,

- реклама не повинна підривати довіру суспільства до реклами та повинна відповідати принципам добросовісної конкуренції,

- реклама не повинна містити інформації або зображень, які порушують етичні, гуманістичні, моральні норми, нехтують правилами пристойності,

- реклама повинна враховувати особливу чутливість дітей і не завдавати їм шкоди,

- забороняється вміщувати твердження, які є дискримінаційними,

- використовувати засоби і технології, які діють на підсвідомість споживачів реклами та інші вимоги передбачені ст.8 Закону України «Про рекламу».

Щоб уникнути визнання реклами недобросовісною, необхідно бути точним у формулюваннях та на підтвердження кожного висловлювання мати відповідний документ. Наприклад, для реклами «найнижчі ціни на квартири в м.Івано-Франківськ» - необхідно мати висновок на підставі маркетингового дослідження проведеного іншим підприємством, або офіційні дані органу державної влади чи місцевого самоврядування про рівень цін на квартири в місті.

Також, про знижки цін на продукція, про розпродаж потрібно враховувати вимоги ч.5 ст.8 Закону України «Про рекламу», оскільки така реклама повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару.

Відповідальність за недотримання вимог законодавства про рекламу передбачена ст.27 Закону України «Про рекламу».

 

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Гаряча лінія

Вхід

Пошук

Календар

Листопад 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6