Головне меню

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Как правильно варикоз лечить

Організація харчування у дошкільних та шкільних навчальних закладах Івано-Франківська контролюється Держпродспоживслужбою

 23.11.2017 року спеціалісти управління Держпродспоживслужби в м. Івано-Франківську прийняли участь в нарадіsadoret45r з директорами ЗОШ та завідувачами ДНЗ, де було заслухано питання контролю за організацією харчування у дошкільних та шкільних навчальних закладах міста Івано-Франківська.

  Комісія з вивчення питання харчування ДНЗ, до складу якої було включено працівників Держпродспоживслужби, була створена на виконання наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради № 763 від 02.11.2017 року «Про вивчення стану харчування дітей у дошкільних навчальних закладах».
  Станом на 23.11.2017 року даною комісією проведено перевірку 4 дитячих навчальних закладів, а саме: ДНЗ № 4 «Калинова сопілка», ДНЗ №14 «Кристалик», ДНЗ №33 « Кристалик», ДНЗ № 6 «Колобок».
  В результаті перевірок виявлено: протермінований сертифікат відповідності на воду питну бутильовану, журнал бракеражу сирих продуктів, журнал контролю температурного режиму холодильного обладнання, журнал здоров′я працівників харчоблоку ведуться з порушеннями, протермінована повірка вимірювальних засобів, потребує заміни емалевий посуд для видачі готових страв, щоденне меню не відповідає двотижневому перспективному.
  Окрім цього, на виконання наказу Департаменту освіти та науки Івано-Франківської міської ради № 836 від 20.11.2017 року «Про вивчення організації та стану харчування учнів ЗШ № 10» створено комісію з вивчення питання харчування в даному закладі, до складу якої також включено працівників Держпродспоживслужби.
  В результаті роботи комісії виявлено: в холодильнику відсутні добові проби, в журналі бракеражу сирих продуктів, журналі контролю температурного режиму та журналі здоров′я працівників останній запис 15.11.2017 року(перевірка 20.11.2017 року),реалізуються тістечка з кремом (круасани з кремовою начинкою) та карамель, продукти зберігаються з грубим порушенням товарного сусідства ( миючі засоби, томатна паста, крупи), в холодильнику порушене товарне сусідство ( на одній полиці зберігаються сир твердий, сосиски, протерміноване молоко-1 пачка), не представлено документи щодо повірки ваг, частина столового посуду пощерблена, потребує заміни; протерміновані 2 особові медичні книжки, зберігання спец. одягу та верхнього одягу персоналу не впорядковано.
  Спеціалістами управління Держпродспоживслужби надано пропозиції по усуненню недоліків в закладах.
  Окрім того, до директорів навчальних закладів та завідувачів ДНЗ доведено інформацію про стан виконання наказу Головного управління Держпродспоживслужби у Івано-Франківській області № 196 від 10.10.2017 року щодо проведення моніторингових лабораторних досліджень та їх результати.
  При виявленні позитивних результатів керівникам навчальних та дошкільних закладів направляються рекомендаційні листи по усуненню недоліків, після чого повторно проводиться відбір проб та змивів для проведення лабораторних досліджень.

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Гаряча лінія

Вхід

Пошук

Календар

Вересень 2020
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4