Головне меню

Основні правила та вимоги при укладанні договору про виконання робіт

 За підсумками роботи управління захисту прав споживачів Головного управлінняsdfwerew444 Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, лише за 1 квартал 2017 року 54 відсотки письмових звернень громадян стосуються виконання робіт (надання послуг), зокрема, з ремонту побутової техніки (в т.ч. мобільних телефонів); виготовлення намогильних пам’ятників; виготовлення та встановлення метало-пластикових виробів, ремонту взуття і т.п.
 З метою зменшення випадків порушень прав споживачів у сфері виконання робіт (надання послуг) звертаємо увагу споживачів на основні правила побутового обслуговування населення та вимоги, яких слід дотримуватись споживачам при укладанні договору про виконання робіт.

 Побутові послуги надаються замовникам згідно з угодами, документальним підтвердженням яких є такі документи: договір, розрахунковий документ. Розрахунковими документами, що засвідчують факт надання послуги, можуть бути: касовий чек або квитанція встановленої форми ( Постанови КМ № 450 від 06.05.2001, № 158 від 15.02.2002).
 Термін виконання замовлення встановлюється за погодженням сторін та зазначається у підтверджуючих документах. Порядок оплати вартості послуг визначається виконавцем за погодження із замовником. Він може передбачати повний розрахунок під час оформлення замовлення або часткову оплату з остаточним розрахунком під час отримання замовлення. Вартість послуг і матеріалів виконавця оплачується замовником за цінами, що діяли на день оформлення замовлення, якщо інше не передбачено умовами угоди.
 У разі втрати замовником документа, що надає йому право на отримання замовлення, останнє видається за письмовою заявою замовника та поданням документа, який засвідчує його особу. Одночасно поновляється право замовника на гарантійне обслуговування, якщо таке обслуговування передбачене нормативно-технічними документами на виконання цього замовлення. Гарантійне зобов’язання виконавця стосовно надання послуг визначаються Законом України “Про захист прав споживачів».
 Крім цього, споживач має право відмовитися від договору про виконання робіт (надання послуг) і вимагати відшкодування збитків, якщо виконавець своєчасно не приступив до виконання зобов’язань за договором або виконує роботу так повільно, що закінчити її у визначений строк стає неможливим.
  У разі коли виконавець не може виконати (прострочує виконання) роботу (надання послуги) згідно з договором, за кожний день (кожну годину, якщо тривалість виконання визначено у годинах) прострочення споживачеві сплачується пеня у розмірі трьох відсотків вартості роботи (послуги). У разі коли вартість роботи (послуги) не визначено, виконавець сплачує споживачеві неустойку в розмірі трьох відсотків загальної вартості замовлення.

Пошук

Вхід

Гаряча лінія

АФРИКАНСЬКА ЧУМА СВИНЕЙ