Головне меню

Калькулятор расчета пеноблоков смотрите на этом ресурсе
Все о каркасном доме можно найти здесь http://stroidom-shop.ru
Как снять комнату в коммунальной квартире смотрите тут comintour.net Как правильно варикоз лечить

Захист споживачів – основна складова захисту прав людини

  15 березня з нагоди Всесвітнього дня захисту прав споживачів та відповідно до плануhf66u85 роботи в Головному управлінні Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області проведено семінар-навчання на тему «Державне забезпечення та захист споживачів».
  В заході взяли участь керівники райдержадміністрацій та міськвиконкомів (на яких, до слова, покладено обов’язки щодо захисту прав споживачів), керівники Головного управління та управлінь Держпродспоживслужби в районах та містах, представники громадських організацій та ЗМІ.

 В ході роботи семінару проаналізовано особливості формування та реалізації державної політики у сфері захисту прав споживачів, ринкового нагляду, метрології та ціноутворення, а також основні підходи Європейської практики в даній галузі.
  Окрім цього, детально висвітлено проблемні аспекти, що виникають при застосуванні законодавства щодо захисту споживачів та відповідальності за порушення його норм.

1dfdfff12dfgdg223rtyvt23

Гарячі новини

0304 n13 covid 19Враховуючи, що переважна частина працівників Держпродспоживслужби продовжує виконання своїх функцій безпосередньо на основних робочих місцях, з метою запобігання виникненню та розповсюдженню коронавірусної хвороби (COVID-19) закликаємо дотримуватися наступних додаткових до рекомендованих ВООЗ гігієнічних процедур під час перебування в установі:

1. Перед початком роботи помити руки з милом, висушити та обробити антисептиком для рук.

2. Дотримуватися безпечної відстані при спілкуванні, проведенні нарад, засідань, груповій роботі.

3. В кінці робочого дня проводити протирання поверхонь комп'ютера (клавіатура, "мишка").

4. Щоразу після користування дезінфікувати слухавку стаціонарного телефону, задіяні кнопки копіювальних та інших технічних пристроїв загального користування.

5. Ретельно слідкувати за утриманням в чистоті мобільних телефонів, а у разі необхідності передачі його третій особі забезпечити до та після використання його обробку антисептичною серветкою.

6. Звернути увагу на щільність розміщення працівників в кабінетах, за можливості тимчасово перерозподілити робочі місця.

7. Проводити провітрювання приміщень не рідше одного разу на годину, за можливості утримувати вікна частково відкритими.

8. Обов'язково залишати робоче місце на час обідньої перерви для проведення довготривалого провітрювання приміщення

Гаряча лінія

Вхід

Пошук