Головне меню

В Головному управління Держпродспоживслужби області відбувся семінар-навчання з питань особливостей розгляду звернень громадян

 Нещодавно управлінням захисту споживачів спільно з відділом правовогоекнекнек34екен забезпечення ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, в рамках взаємодії, проведено семінар-навчання з питань особливостей розгляду звернень споживачів в контексті змін до ЗУ «Про звернення громадян» та ЗУ «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
  Метою заходу було мінімізувати формальний підхід до розгляду звернень (заяв) громадян.
В ході роботи було обговорено ряд проблемних питань, які виникають під час розгляду звернень громадян, зокрема:
- звернень споживачів, які надходять за допомогою дистанційного зв’язку;
- звернень, що надходять з урядової гарячої лінії через Держпродспоживслужбу та облдержадміністрацію;
- звернень, котрі перенаправлені територіальними органами Держпродспоживслужби та іншими організаціями.

Пошук

Вхід

Гаряча лінія

Гаряча
АФРИКАНСЬКА ЧУМА СВИНЕЙ

Календар

Квітень 2018
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 30 31 1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 1 2 3 4 5 6