Головне меню

В Головному управління Держпродспоживслужби області відбувся семінар-навчання з питань особливостей розгляду звернень громадян

 Нещодавно управлінням захисту споживачів спільно з відділом правовогоекнекнек34екен забезпечення ГУ Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, в рамках взаємодії, проведено семінар-навчання з питань особливостей розгляду звернень споживачів в контексті змін до ЗУ «Про звернення громадян» та ЗУ «Про основні засади здійснення державного нагляду (контролю) у сфері господарської діяльності».
  Метою заходу було мінімізувати формальний підхід до розгляду звернень (заяв) громадян.
В ході роботи було обговорено ряд проблемних питань, які виникають під час розгляду звернень громадян, зокрема:
- звернень споживачів, які надходять за допомогою дистанційного зв’язку;
- звернень, що надходять з урядової гарячої лінії через Держпродспоживслужбу та облдержадміністрацію;
- звернень, котрі перенаправлені територіальними органами Держпродспоживслужби та іншими організаціями.