Головне меню

Подати звернення

Зовнішня реклама чи вивіска?

   Розміщення інформації про суб’єкта господарювання, його послуги чи товари, які він пропонує Naruzhnaya-reklama-2-UKR111споживачам, має відповідати певним вимогам. Тому, з метою дотримання всіх вимог законодавства, важливо вміти відрізняти поняття «вивіски» від «зовнішньої реклами».

  Відповідно до Закону України «Про рекламу» (далі – Закон) реклама - це інформація про особу, ідею та/або товар, розповсюджену за грошову чи іншу винагороду або з метою самореклами в будь-якій формі та в будь-який спосіб і призначену, щоб сформувати або підтримати у прямий або непрямий спосіб обізнаність споживачів реклами та їхній інтерес щодо таких осіб, ідей та/або товарів.
  Рекламу, що розміщується на спеціальних тимчасових і стаціонарних конструкціях – рекламоносіях, розташованих на відкритій місцевості, а також на зовнішніх поверхнях будинків, споруд, на елементах вуличного обладнання, над проїжджою частиною вулиць і доріг визначено як зовнішню.
  Розміщення зовнішньої реклами у населених пунктах проводиться на підставі дозволів, що надаються виконавчими органами сільських, селищних, міських рад, а поза межами населених пунктів - на підставі дозволів, що надаються обласними державними адміністраціями. Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами надається у відповідності до Типових правил, які затверджено Кабінетом Міністрів України.
  Відповідальність за порушення порядку розповсюдження та розміщення реклами передбачена статтею 27 Закону.
  В той же час, вивіска чи табличка з інформацією про зареєстроване найменування особи, комерційне (фірмове) найменування, торговельну марку, що правомірно використовується цією особою, належать цій особі, вид її діяльності (якщо це не випливає із зареєстрованого найменування особи), час роботи, що розміщена на внутрішній поверхні власного чи наданого у користування особі приміщення, на зовнішній поверхні будинку чи споруди не вище першого поверху або на поверсі, на якому розміщено власне чи надане у користування особі приміщення, біля входу до такого приміщення, не вважається рекламою.
  Звертаємо увагу, що перелік інформації на вивісці є вичерпним, тому розміщення додаткової інформації (наприклад, номер телефону, посилання на сайт, заклики до придбання товару) або розміщена на площі понад 3 м.кв. вважається рекламою.
  Принагідно, інформуємо, що Законом забороняється розміщення реклами та/або рекламних засобів на підтримуючих, опорних та інших елементах контактної мережі, на засобах та обладнанні ( у тому числі опорах) зовнішнього освітлення.