Головне меню

Подати звернення

В 2020 році за сприяння Держпродспоживслужби споживачам Івано-Франківщини повернуто 826 тис. грн. за ненадані послуги та товари неналежної якості

 До Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надходять звернення споживачів, щодо порушенняdfgdfegre54444fff423 умов договору при наданні туристичних послуг.

 В одному з випадків було встановлено, що споживачі звернулися до суб’єкта господарювання з вимогою про відмову від надання туристичних послуг та компенсації витрачених коштів, але їм було відмовлено, чим порушено умови договору. При попередньому розгляді звернення, підприємцем повернуто кошти в сумі 51500 грн., а вимога споживача задоволена.

 В іншому випадку за подібним зверненням управління захисту споживачів здійснило позапланову перевірку суб’єкта підприємницької діяльності, який надає туристичні послуги. Під час перевірки встановлено порушення умов договору при поверненні коштів за не отримані туристичні послуги. За результатами перевірки працівниками управління надано припис, який виконано в повному обсязі. Тож вимогу споживача було задоволено та повернуто кошти в сумі 17500 грн.

 Доводимо до відома, що за результатами роботи працівників відділу контролю у сфері торгівлі, робіт та послуг в вересні 2020 року споживачам повернуто кошти в розмірі 155,2 тис грн., а від початку року сума повернутих коштів споживачам становить 826 тис грн..

 Нагадуємо жителям Прикарпаття: якщо ваші права порушено - звертайтесь за захистом до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (контактний тел. 0342-55-96-17), або до консультаційних центрів районних, міських управлінь, відділів (адреси та номери телефонів – за посиланням).

 Кожне отримане звернення буде розглянуте фахівцями, за наявності порушень - винні особи будуть притягнуті до відповідальності.

 

Гаряча лінія

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Пошук