Головне меню

Прийом громадян

    Відповідно до Закону України «Про звернення громадян» громадяни України мають право звернутися до Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, а також підпорядкованих установ, організацій, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов'язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, особистих прав і законних інтересів, або скаргою про їх порушення, а також з питань протидії корупції та фактами прояву хабарництва.     Громадяни можуть звернутися у телефонному режимі на "гарячу лінію", особисто на прийомі або письмово.
  Особистий прийом громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області здійснюється за встановленими графіком за адресами.

Графік особистого прийому громадян керівництвом Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області

Посада
 Прізвище ім'я по батькові  
Дні та години прийому громадян
Місце проведення прийому громадян
Начальник Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області  Гурський  Роман Йосипович    Щосереди 10.00-12.00

 м. Івано-Франківськ вул. Берегова, 24

Приймальня

Начальник управління безпечності харчових продуктів та ветеринарії  Белей Степан Іванович

 Вівторок-четвер

10.00-12.00

 м. Івано-Франківськ вул. Берегова, 24

Кабінет начальника управління

 Начальник управління фітосанітарної безпеки  Андрусишин Іван Миколайович  Щосереди 10.00-12.00

Тисменицький район с. Підлужжя вул. Шевченка,1

Кабінет начальника управління

Начальник управління захисту споживачів Грибик Олександр Миколайович Щочетверга 10.00-12.30 

м. Івано-Франківськ вул. Січових Стрільців,15  

Кабінет начальника управління

 
Начальник управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Фіглевський Віталій Мечеславович

Щосереди

10.00-12.00

м. Івано-Франківськ вул. Витвицького 30/1 

Кабінет начальника управління

 ПОРЯДОК ПИСЬМОВОГО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН

    Відповідно до статті 5 Закону України “Про звернення громадян” у зверненні має бути зазначено прізвище, ім'я, по батькові, місце проживання громадянина, викладено суть порушеного питання, зауваження, пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги. 
    Письмове звернення повинно бути підписано заявником (заявниками у разі якщо воно колективне) із зазначенням дати і надіслано на відповідну адресу.
     Анонімні звернення до розгляду не приймаються!
    Відповідно до ст. 40 Конституції України усі мають право направляти індивідуальні чи колективні письмові звернення або особисто звертатися до органів державної влади, органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, що зобов'язані розглянути звернення і дати обґрунтовану відповідь у встановлений законом строк.
   Статтею 19 Закону України "Про звернення громадян” визначено, зокрема, у разі необхідності та за наявності можливостей розгляд звернень громадян покладається на посадову особу чи підрозділ службового апарату, спеціально уповноважені здійснювати цю роботу.
     Відповідно до статті 20 Закону України "Про звернення громадян" звернення розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження, а ті, які не потребують додаткового вивчення, - невідкладно, але не пізніше п'ятнадцяти днів від дня їх отримання. Якщо в місячний термін вирішити порушені у зверненні питання неможливо, керівник відповідного органу, підприємства, установи, організації або його заступник встановлюють необхідний термін для його розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення. При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не може перевищувати сорока п'яти днів.
    Статтею 16 Закону України "Про звернення громадян" передбачено, що скарга на дії чи рішення органу державної влади, органу місцевого самоврядування, підприємства, установи, організації, об'єднання громадян, засобів масової інформації, посадової особи подається у порядку підлеглості вищому органу або посадовій особі, що не позбавляє громадянина права звернутися до суду відповідно до чинного законодавства, а в разі відсутності такого органу або незгоди громадянина з прийнятим за скаргою рішенням - безпосередньо до суду. До скарги додаються наявні у громадянина рішення або копії рішень, які приймалися за його зверненням раніше, а також інші документи, необхідні для розгляду скарги, але тільки ті, які відповідно стосуються питання.