На Івано-Франківщині відбувся семінар з питань попередження проявів сексистської реклами

  21 лютого на базі Івано-Франківського національного технічного університету нафти і газу відбувся семінаряіирарп767786 на тему «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадянським суспільством».
 Захід проводився за підтримки та участі представництва фонду ім.Фрідріха Еберта, Міністерства соціальної політики України (Департамент сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми), Секретаріату Уповноваженого Верховної Ради України з прав людини, Центрального Секретаріату ІГКР при ГО «Українська Асоціація Маркетингу», інших установ, громадських організацій тощо, в т.ч. представників Держпродспоживслужби.


 В ході семінару обговорено методологію визначення поняття сексизму, стандарти та основні критерії визначення реклами, як дискримінаційної чи недискримінаційної за ознакою статі.
  Головним спеціалістом відділу контролю за рекламою та дотриманням антитютюнового законодавства Держпродспоживслужби Юрієм Сахно ознайомлено присутніх з повноваженнями Держпродспоживслужби у сфері контролю за рекламою та розкрито проблемні питання, що виникають під час застосування законодавства про рекламу.
 Крім цього, в ході роботи Всеукраїнською громадською організацією «Українська Асоціація Маркетингу» було обговорено та підписано експертний висновок про визнання реклами дискримінаційною та такою, що порушує етичні, гуманістичні, моральні норми, щодо однієї із справ про порушення законодавства про рекламу, яка знаходиться на розгляді управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області.