Щодо роботи зі зверненнями громадян у сфері державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства

   Питання організації розгляду звернень громадян та їх особистого прийому займають пріоритетне місце в 24.01.24роботі Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області та перебувають на постійному контролі у керівництва.
  Всі звернення громадян розглядаються на підставі Закону України «Про звернення громадян». Термін розгляду звернень – до 30 днів, якщо не потребують додаткового вивчення – до 15 днів, якщо потребують додаткового вивчення, проведення додаткових лабораторних досліджень – до 45 днів з дати надходження.

  Не розглядаються звернення, які не оформлені належним чином (без П.І.П. заявника, тобто анонімні; якщо звернення надійшло протягом звітного року від одного і того самого заявника по одному і тому самому питанню, на яке була надана відповідь по суті). Такі звернення повертаються заявнику не пізніше 10 днів з моменту отримання (вказується, чому звернення не було розглянуто). Якщо у зверненні є питання, які не є в компетенції Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області (мають дати відповідь органи місцевого самоврядування, управління екології тощо), таке звернення перенаправляється для розгляду в інші органи влади не пізніше 5 днів з моменту отримання звернення.
  Всього в 2023 році до управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області надійшло 148 звернень. В основному звернення стосувалися таких питань:
  - шум від роботи генераторів та устаткування в житлових приміщеннях чи магазинах, шум від будівельних майданчиків;
  - порушення при встановлені сусідами каналізації, септиків тощо;
  - забруднення атмосферного повітря від діяльності промислових підприємств;
  - порушення в частині застосування пестицидів при обробці полів фермерськими господарствами;
  - незадовільні умови перебування та харчові отруєння під час перебування дітей в закладах відпочинку.
  Решта звернень стосувалися незадовільної якості води в індивідуальних криницях, неправомірного встановлення станцій мобільного зв’язку.
  Серед усіх звернень було 14 повторних.
Усі звернення були ретельно розглянуті та відпрацьовані у встановлений законодавством термін, громадяни отримали детальні роз'яснення з приводу порушених у своїх зверненнях питань.
Порушень посадовими особами управління державного нагляду за дотриманням санітарного законодавства Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області положень законодавства про звернення громадян, невирішення порушених у зверненні громадянина обґрунтованих питань, які належать до компетенції посадових осіб, що призвело до повторних звернень, не встановлено. Порушень термінів надання відповідей на звернення громадян чи фактів ненадання відповідей не зафіксовано.