Головне меню

Подати звернення

Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області на місцевому рівні створює «платформу примирення»

 Головне управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області забезпечує спрощення зв'язку зі споживачамиy4etedre5655566cddd на місцевому рівні шляхом активної роботи консультаційних центрів на базі районних, міських управлінь та відділів.

 З моменту створення консультаційних центрів про ефективність даного проекту свідчать результати роботи (дані за 2019-2020 р.р.):

- суб’єктами господарювання повернуто споживачам 913 тис. грн. за придбану ними продукцію неналежної якості або за невиконання умов договору про надання послуг (виконання робіт);

- в 462-х випадках упереджено порушення прав споживачів через проведення консультацій та роз’яснювальної роботи із суб’єктами господарювання;

- в 517-ти випадках проведено безпосередню роботу зі споживачами (надання консультацій та роз’яснень з питань захисту прав).

 Сьогодні Держпродспоживслужба Івано-Франківщини шукає альтернативні методи вирішення споживчих спорів. Тож в 2021 році на базі консультаційних центрів буде створено платформу їх позасудового вирішення.

Проект під назвою «платформа примирення» за своєю суттю – це організована зустріч суб’єкта господарювання та споживача з метою вирішення споживчого конфлікту.

 Очікується, що подібна практика сприятиме підвищенню рівня довіри споживачів і позитивно впливатиме на розвиток бізнесу.

Вже невдовзі будуть розпочаті відповідні навчання спеціалістів консультаційних центрів.

 

Гаряча лінія

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Пошук