Головне меню

Подати звернення

Держпродспоживслужбою проведено навчання з питань прийняття повідомлень про небезпечну нехарчову продукцію через ЦНАПи

 18 вересня 2018 року спеціалісти відділу ринкового нагляду управління захисту споживачів Головногоyfdxfyywgs5632gew управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області провели навчальне заняття на тему «Нормативно-правове забезпечення та особливості прийняття повідомлень (скарг) про небезпечну нехарчову продукцію через ЦНАП» для керівників та фахівців районних, міських рад, рад ОТГ та центрів надання адміністративних послуг.


  Захід відбувся в рамках освітньої програми тематичного короткострокового семінару «Надання адміністративних послуг» на базі Івано-Франківського обласного центру перепідготовки та підвищення кваліфікації працівників органів державної влади, органів місцевого самоврядування, державних підприємств, установ і організацій.
 Передумовою проведення навчання стала необхідність удосконалення механізму та спрощення процедури звернення споживачів (користувачів) щодо захисту права на безпечність продукції, що передбачає реалізація статті 7 Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» та Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів (розпорядження Кабінету Міністрів України від 29.03.2017 р. № 217).
  Адже, серед іншого, важливими завданнями Концепції є забезпечення ефективної взаємодії державних органів, органів місцевого самоврядування, громадських об’єднань споживачів, представників бізнесу у сфері здійснення захисту прав споживачів, прозорості зворотного зв’язку між споживачами та всіма органами виконавчої влади щодо звернень і скарг споживачів, компенсації шкоди, завданої споживачам у разі порушення їх прав; підвищення ефективності системи захисту споживачів від небезпечної продукції, що може заподіяти шкоду життю, здоров’ю, майну споживачів, навколишньому природному середовищу тощо.
   В ході роботи учасників навчання було ознайомлено із повноваженнями і особливостями роботи відділу ринкового нагляду та консультаційних центрів, що діють на базі районних (міських) управлінь (відділів) Головного управління Держпродспоживслужби в Івано-Франківській області, порядком прийняття звернень від споживачів (користувачів) щодо захисту права на безпечність продукції, вимогами до їх оформлення та термінів виконання ( в т.ч. надано зразки подібних звернень), обговорено проблемні питання та шляхи їх вирішення, а також окреслено основні напрямки співпраці.

Гаряча лінія

Календар

Березень 2024
Пн Вт Ср Чт Пт Сб Нд
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31

Пошук